Przejdź do treści

eXcape - Pokój zagadek XR - trening umiejętności miękkich dla współczesnego ucznia

Data dodania
Kategorie

Nowy projekt Erasmus+ dla zespołu Voxel Research Lab eXcape - Pokój zagadek XR - trening umiejętności miękkich dla współczesnego ucznia

Image

Projekt Erasmus+ w sektorze szkolnictwa wyższego (nr projektu 2023-2-PL01-KA220-HED-B63342A6)

Konsorcjum projektowe:

  • Politechnika Łódzka;
  • Tartu Ulikool;
  • Univerzitet-Sarajevska Skola za Nauku i Tehnologiju PU;
  • Universita Degli Studi w Trydencie;
  • MissionOne Sp z o.o.

Celem projektu jest wyposażenie uczniów w umiejętności miękkie poprzez praktyczne narzędzia edukacyjne wzmocnione rzeczywistością rozszerzoną. Zanurzając uczniów w symulacji XR, stworzymy doświadczenie edukacyjne, które maksymalizuje ich potencjał sukcesu, zwiększa ich zdolności poznawcze i poprawia zrozumienie materiału szkoleniowego. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu możemy pomóc uczniom zdobyć umiejętności niezbędne do osiągnięcia doskonałości akademickiej. XR może pomóc w nauczaniu umiejętności miękkich poprzez angażujące symulacje i ćwiczenia. Ułatwia to zrozumienie materiałów szkoleniowych poprzez eksperymenty poznawcze i zapewnia skuteczne szkolenie skupiające się na kluczowych umiejętnościach miękkich i wiedzy, do których można uzyskać dostęp z różnych miejsc w przypadku nauczania na odległość. Szkolenia pomagają przyszłym menedżerom i zespołom uczyć się, ćwiczyć i rozwijać w bezpiecznym środowisku, co skutkuje ich gotowością na wyzwania życia zawodowego i akademickiego